Opis zakresu kształcenia
Technologie cyfrowe w marketingu to unikalny zakres kształcenia, który łączy w sobie dwa nurty związane z marketingiem: klasyczne podejście do zagadnień kreowania wizerunku, promocji oraz kształtowania decyzji zakupowych oraz nowoczesne narzędzia ICT, które wykorzystywane są we współczesnych koncepcjach marketingowych.
Czego się nauczysz?
W ramach tej ścieżki kształcenia absolwenci uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, produkcji multimediów, fotografii i fotoedycji oraz zarządzania projektem marketingowym z wykorzystaniem aplikacji webowych i mobilnych. Tak zaprojektowany układ modułów pozwoli absolwentowi tej ścieżki kształcenia zostać specjalistą z zakresu wykorzystania nowych technologii w procesach marketingowych, przy jednoczesnym poszanowaniu dla tradycyjnego podejścia do kanonu marketingu wypracowanego przez najwybitniejszych specjalistów z tego zakresu.
Twoja ścieżka kształcenia
- Grafika rastrowa i wektorowa – moduł, który wprowadzi Cię w projektowanie grafiki, zarówno w wydaniu rastrowym (Photoshop) jak i wektorowym (Corel)
- Fotografia reklamowa i fotoedycja – moduł, podczas którego nauczysz się jak wykorzystywać fotografię w digital marketingu
- Technologie informatyczne w zarządzaniu projektem marketingowym (ASANA) – jest to moduł prezentujący najpopularniejsze narzędzie do zarządzania projektami w wydaniu ITC
- Marketing mobilny – moduł ukazujący współczesne koncepcje i narzędzia marketingu mobilnego
- Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego – moduł, w ramach którego nauczymy Cię, jak skutecznie zarządzać projektami w digital marketing
Gdzie znajdziesz pracę
Absolwent specjalizacji mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:
- menedżer ds. komunikacji cyfrowej
- kierownik projektów WEB
- menedżer SEO
- digital marketing manager
- Język angielski / Język niemiecki 10
- Planowanie kariery zawodowej / Podstawy wiedzy o rynku pracy 2
- Współczesne systemy polityczne/Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie 2
- Etyka w biznesie/ Antropologia kultury 2
- Metody twórczego rozwiązywania problemów/Kapitał intelektualny organizacji 2
- Wprowadzenie do pracy projektowej 3
- Matematyka 5
- Prawo 4
- Ekonomia 6
- Podstawy zarządzania 4
- Podstawy marketingu 4
- Technologie informatyczne 3
- Podstawy finansów i rachunkowości 4
- Statystyka 4
- Psychologia mediów 3
- Strategie marketingowe 5
- Reklama i sponsoring 4
- Język angielski / Język niemiecki 10
- Benchmarking 4
- Badania marketingowe 4
- Kreatywność i perswazja w reklamie 4
- Content marketing i copywriting 4
- Marketing internetowy 4
- Strategie kosztowe w marketingu cyfrowym 4
- Zasady projektowania witryn internetowych 2
- Analiza rynku 4
- Marketing 5.0 3
- Narzędzia marketingu na rynkach międzynarodowych 2
- Praktyka zawodowa (I) 8
- Podstawy e-commerce 4
- Desing informacji 4
- Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy 3
- Podstawy SEO i analityki internetowej 2
- Leadership in Marketing (ang.) 2
- Przygotowanie do egzaminu dyplomowego 3
- Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego 4
- Praktyka zawodowa (II) 21
- Licencjacki projekt końcowy 5