1 mar '22
3 marca odbyło się szkolenie online pt.: „Poznaj podstawy Data Driven Marketingu”, które poprowadził Adrian Andrzejczyk. Na przestrzeni ostatnich kilku lat marketing jest gorącym tematem. Big Data dostarcza marketerom praktycznie nieograniczonych danych, a my cały czas uczymy się z nich właściwie korzystać.
Uczestnicy spotkania dowiedzieli się:
- Czym jest Data Driven Marketing?
- Jak działać w obszarach aktywności marketingowej z użyciem nowoczesnych, opartych na danych narzędziach?
- Jak Data Driven wpływa na marketing?
- Jak działa Data Driven Marketing?
- Jak właściwie określać cele i narzędzia do osiągnięcia sukcesu w sieci?
Adrian Andrzejczyk – specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży w firmach poprzez optymalny dobór narzędzi marketingowych. Realizuje cele poprzez generowanie jakościowego zasięgu oraz ruchu. Adrian współpracował z RMF, Interia, Semahead, Grupa Bauer. Wprowadzał na rynek różne startupy.
Darmowe spotkanie odbyło się na platformie MS Teams.