Kampania Go Healthy Girl
Kobiece zdrowie intymne bez tabu –
w Krakowie ruszyła druga edycja kampanii „Go Healthy Girl”
Wykłady z ekspertami, otwarte warsztaty i indywidualne konsultacje – tak właśnie wygląda druga edycja kampanii społecznej „Go Healthy Girl”, która rozpoczęła się 4 października w Bonarce w Krakowie. Inauguracyjny wykład na Uczelniach Wyższych miał miejsce 16 października w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości. WSZiB po raz drugi gościła w swoich murach przedstawicieli Go Healthy Girl. Celem akcji jest popularyzacja rzetelnej wiedzy na temat profilaktyki, przebiegu oraz leczenia kobiecych schorzeń intymnych.
„Go Healthy Girl” to kampania edukacyjna mająca na celu zachęcenie kobiet do regularnych badań ginekologicznych i poszerzenia wiedzy na temat dostępnych metod zapobiegania wielu chorobom. Podczas serii eksperckich wykładów głównie zostały poruszone tematy związane z profilaktyką zdrowia intymnego m.in. temat wirusa HPV, raka szyjki macicy, raka piersi, a także nietrzymania moczu, ćwiczeń mięśni dna miednicy, infekcji intymnych czy problemów z zajściem w ciążę.
Podczas ubiegłorocznej edycji kampanii w edukacyjnych wykładach wzięło udział ponad 400 kobiet z Krakowa, w tym studentki i pracownicy WSZiB. Kampania „Go Healthy Girl” trwa dwa miesiące. Za pomysłem i realizacją wydarzeń stoi Fundacja Admoveri, która działa przy współpracy z State Street Bank Polska. W realizację kampanii zaangażowało się także wiele firm i instytucji krakowskich.
Autor: lic. Agata Kołodziejczyk