Opis zakresu kształcenia
Studia na specjalności Digital marketing i social media umożliwiają pozyskanie wiedzy i umiejętności, będących przygotowaniem do praktycznego wykorzystywania narzędzi internetowych w skutecznej działalności marketingowej. Absolwenci potrafią:
- wykorzystywać media społecznościowe w celach marketingowych i promocyjnych;
- planować i zarządzać kampaniami realizowanymi w świecie wirtualnym;
- analizować i monitorować relacje z klientami;
- stosować nowoczesne metody działań promocyjno-sprzedażowych w obszarze Internetu;
- tworzyć i zarządzać marką,
- zbierać i analizować dane w celu oceny skuteczności mediów społecznościowych i strategii marketingu cyfrowego;
Czego się nauczysz?
Specjalizacja Digital marketing i social media to kompleksowa propozycja dla wszystkich, którzy wiążą swoją karierę zawodową z rynkiem nowych mediów. W ramach modułów realizowanych w ramach tej ścieżki kształcenia absolwenci zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania przekazu informacyjnego w mediach cyfrowych, wpływu na kształtowanie decyzji zakupowych oraz tworzenia nowoczesnego contentu marketingowego.
Absolwent tej ścieżki kształcenia będzie przygotowany do posługiwania się narzędziami ICT w zarządzaniu procesami marketingowymi.
Twoja ścieżka kształcenia
- Neuromarketing,
- Wizualna analityka danych biznesowych,
- Zarządzanie projektami marketingowymi,
- Mierzenie sukcesu w marketingu: PKR, KPI i zarządzanie projektami,
- Digital story telling,
- Impresive branding: AR, VR, and the Metaverse.
Gdzie znajdziesz pracę
Zdobyte podczas studiów wiedza, umiejętności i kompetencje będą przydatne zarówno w przypadku podjęcia pracy zawodowej na rynku krajowym lub zagranicznym.
Specjalizacja skierowana jest do wszystkich osób, które w przyszłości planują swoją karierę zawodową w
- działach marketingu,
- agencjach kreatywnych,
- sprzedaży i promocji,
- na stanowiskach odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z klientami,
- branży social media i e-commerce oraz w agencjach reklamowych i badawczych.
Każdy absolwent będzie również przygotowany do prowadzenia własnej firmy.
- Ekonomia zaawansowana 7 ECTS
- Metody ilościowe w zarządzaniu 6 ECTS
- Statystyka w zarządzaniu 6 ECTS
- Zarządzanie strategiczne 4 ECTS
- Psychologia w zarządzaniu 4 ECTS
- Zarządzanie procesami 5 ECTS
- Zarządzanie bezpieczeństwem 2 ECTS
- 3 ECTS
- Procesy produkcyjne w XXI wieku
- Prawo europejskie 6 ECTS
- Marketing międzynarodowy 2 ECTS
- Zakres kształcenia
- Business English 2 ECTS
- Filozofia 2 ECTS
- Badania operacyjne 5 ECTS
- Przedsiębiorczość międzynarodowa 3 ECTS
- Finanse rozwoju zrównoważonego 3 ECTS
- Seminarium magisterskie 20 ECTS
- Praktyka zawodowa
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
- Innovation in managment
- Zakres kształcenia
- Seminarium magisterskie 20 ECTS
Dlaczego warto studiować Zarządzanie II-go stopnia na WSZiB w Krakowie
Kształcenie zorientowane na praktykę
Szeroka oferta programowa
Własne platformy intranetowe
Nowoczesne narzędzia informatyczne
Profesjonalna kadra dydaktyczna
Wyjątkowa atmosfera do studiowania
Zagraniczna mobilność
Kariera zawodowa
Zobacz też pozostałe zakresy kształcenia
- Zarządzanie kadrami
- Informatyka stosowana w biznesie
- Prawo w biznesie
- Menadżer projektów inwestycyjnych
- Zarządzanie zakupami i łańcuchem dostaw