Technologie cyfrowe w marketingu

///

Opis zakresu kształcenia

Technologie cyfrowe w marketingu to unikalny zakres kształcenia, który łączy w sobie dwa nurty związane z marketingiem: klasyczne podejście do zagadnień kreowania wizerunku, promocji oraz kształtowania decyzji zakupowych oraz nowoczesne narzędzia ICT, które wykorzystywane są we współczesnych koncepcjach marketingowych.


Czego się nauczysz?

W ramach tej ścieżki kształcenia absolwenci uzyskają unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania grafiki rastrowej i wektorowej, produkcji multimediów, fotografii i fotoedycji oraz zarządzania projektem marketingowym z wykorzystaniem aplikacji webowych i mobilnych. Tak zaprojektowany układ modułów pozwoli absolwentowi tej ścieżki kształcenia zostać specjalistą z zakresu wykorzystania nowych technologii w procesach marketingowych, przy jednoczesnym poszanowaniu dla tradycyjnego podejścia do kanonu marketingu wypracowanego przez najwybitniejszych specjalistów z tego zakresu.


Twoja ścieżka kształcenia

  • Grafika rastrowa i wektorowa – moduł, który wprowadzi Cię w projektowanie grafiki, zarówno w wydaniu rastrowym (Photoshop) jak i wektorowym (Corel)
  • Fotografia reklamowa i fotoedycja – moduł, podczas którego nauczysz się jak wykorzystywać fotografię w digital marketingu
  • Technologie informatyczne w zarządzaniu projektem marketingowym (ASANA) – jest to moduł prezentujący najpopularniejsze narzędzie do zarządzania projektami w wydaniu ITC
  • Marketing mobilny – moduł ukazujący współczesne koncepcje i narzędzia marketingu mobilnego
  • Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego – moduł, w ramach którego nauczymy Cię, jak skutecznie zarządzać projektami w digital marketing


Gdzie znajdziesz pracę

Absolwent specjalizacji mogą znaleźć zatrudnienie na stanowiskach:

  • menedżer ds. komunikacji cyfrowej
  • kierownik projektów WEB
  • menedżer SEO
  • digital marketing manager


I Rok
  • Język angielski / Język niemiecki 10
  • Planowanie kariery zawodowej / Podstawy wiedzy o rynku pracy 2
  • Współczesne systemy polityczne/Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie 2
  • Etyka w biznesie/ Antropologia kultury 2
  • Metody twórczego rozwiązywania problemów/Kapitał intelektualny organizacji 2
  • Wprowadzenie do pracy projektowej 3
  • Matematyka 5
  • Prawo 4
  • Ekonomia 6
  • Podstawy zarządzania 4
  • Podstawy marketingu 4
  • Technologie informatyczne 3
  • Podstawy finansów i rachunkowości 4
  • Statystyka 4
  • Psychologia mediów 3
  • Strategie marketingowe 5
  • Reklama i sponsoring 4
II Rok
  • Język angielski / Język niemiecki 10
  • Benchmarking 4
  • Badania marketingowe 4
  • Kreatywność i perswazja w reklamie 4
  • Content marketing i copywriting 4
  • Marketing internetowy 4
  • Strategie kosztowe w marketingu cyfrowym 4
  • Zasady projektowania witryn internetowych 2
  • Analiza rynku 4
  • Marketing 5.0 3
  • Narzędzia marketingu na rynkach międzynarodowych 2
  • Praktyka zawodowa (I) 8
III Rok
  • Podstawy e-commerce 4
  • Desing informacji 4
  • Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy 3
  • Podstawy SEO i analityki internetowej 2
  • Leadership in Marketing (ang.) 2
  • Przygotowanie do egzaminu dyplomowego 3
  • Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego 4
  • Praktyka zawodowa (II) 21
  • Licencjacki projekt końcowy 5

Dlaczego warto wybrać studia licencjackie Marketing cyfrowy na WSZiB w Krakowie

Kształcenie  zorientowane na praktykę

Kształcenie zorientowane na praktykę

Własne platformy intranetowe

Własne platformy intranetowe

Nowoczesne narzędzia informatyczne

Nowoczesne narzędzia informatyczne

Profesjonalna kadra dydaktyczna

Profesjonalna kadra dydaktyczna

Wyjątkowa atmosfera do studiowania

Wyjątkowa atmosfera do studiowania

Zagraniczna mobilność

Zagraniczna mobilność

Kariera zawodowa

Kariera zawodowa


Zainteresowała Cię nasza oferta?

Nie czekaj wybierz WSZiB i już dziś zadbaj o swoją przyszłość

Zapisz

lub sprawdź dział rekrutacji


Zobacz też pozostałe zakresy kształcenia


Semestralne opłaty za studia

Płatność jednorazowa za semestr obowiązująca nowo rekrutujące się osoby od 2024 roku.

Istnieje także możliwość wpłat ratalnych już od pierwszego semestru.

studia stacjonarnestudia niestacjonarne
Finanse i Rachunkowość
studia licencjackie
(6 semestrów)
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
Zarządzanie
studia licencjackie
(6 semestrów)
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
Marketing Cyfrowy
studia licencjackie
(6 semestrów)
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
Przedsiębiorczość Cyfrowa
studia licencjackie
(6 semestrów)
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
Komunikacja i Psychologia w Biznesie
studia licencjackie
(6 semestrów)
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
3600 zł
3900 zł
od 3 sem.
Logistyka
studia inżynierskie
(7 semestrów)
3800 zł
4000 zł
od 3 sem.
3800 zł
4000 zł
od 3 sem.
Informatyka
studia inżynierskie
(7 semestrów)
4400 zł
4900 zł
od 3 sem.
4400 zł
4900 zł
od 3 sem.
Finanse i Rachunkowość studia magisterskie
(4 semestry)
3800 zł3800 zł
Zarządzanie
studia magisterskie
(4 semestry)
3800 zł3800 zł
Informatyka Stosowana
studia magisterskie
(3 semestry)
4500 zł4500 zł

 

Konto bankowe

Bank Ochrony Środowiska, Oddział w Krakowie
26 1540 1115 2001 6001 2087 0004

 

Opłaty ratalnezobacz

Skip to content