Koło Naukowe AdsVenture

///

Opiekun Koła:

dr Magdalena Kowalska-Musiał m.kowalska@wszib.edu.pl

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, nowoczesne technologie odgrywają kluczową rolę w komunikacji. Technologie takie jak: sztuczna inteligencja, chatboty, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, pozwalają na tworzenie interakcji, które przypominają komunikację naturalną. Dzięki nim przedsiębiorstwa mogą efektywniej angażować swoich klientów, dostosowywać przekaz do indywidualnych potrzeb i preferencji, a także budować silniejsze relacje. W ramach naszego koła będziemy zgłębiać te technologie, badać ich zastosowania oraz uczyć się, jak je skutecznie wykorzystywać w kampaniach reklamowych.
Program koła jest elastyczny i dostosowuje się do zainteresowań studentów, co pozwala na eksplorację tematów wykraczających poza standardowe zagadnienia reklamy i marketingu.

Cele koła

  • Prowadzenie badań nad nowymi technologiami w kampaniach reklamowych. Zaangażowanie członków w projekty badawcze, które będą analizować skuteczność i wpływ innowacyjnych technologii na efektywność kampanii reklamowych i ich publikacja w formie artykułów naukowych i raportów
  • Spotkania z przedstawicielami firm, które są pionierami w stosowaniu nowych technologii w marketingu, co pozwoli na wymianę doświadczeń i inspiracji.
  • „Wizyty w terenie”- w przedsiębiorstwach, które wykorzystują najnowsze technologie w swoich kampaniach, co umożliwi praktyczne zrozumienie ich funkcjonowania.
  • Inicjatywy mające na celu edukację młodych ludzi na temat możliwości, jakie dają nowoczesne technologie w dziedzinie reklamy.

Serdecznie zapraszamy do dołączenia do naszego koła i wspólnego odkrywania fascynującego świata reklamy i marketingu!

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Nie czekaj wybierz WSZiB i już dziś zadbaj o swoją przyszłość

Zapisz

lub sprawdź dział rekrutacji


Skip to content