Cel
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom nowoczesnej wiedzy, niezbędnej w zarządzaniu współczesną firmą, oraz doskonalenie kwalifikacji kierowniczych kluczowych w sprawnym kierowaniu zespołami ludzkimi. Studia przeznaczone są dla osób zajmujących się zarządzaniem na dowolnym szczeblu hierarchii organizacyjnej, a więc członków rad nadzorczych i zarządów oraz prezesów firm, dyrektorów, kierowników funkcjonalnych i specjalistów. Studia skierowane są również do osób prowadzących działalność gospodarczą lub zamierzających rozpocząć taką działalność.
Korzyści
Absolwenci zostają wyposażeni w wiedzę i umiejętności w zakresie kluczowych obszarów biznesowych w firmie i zyskują globalne spojrzenie na przedsiębiorstwo. Program stanowi doskonałą opcję zintegrowanego z pracą zawodową aktywnego uczenia się przy udziale wysokiej klasy specjalistów i praktyków biznesu. Słuchacze nabędą wiedzę w zakresie stosowania nowoczesnych metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi, finansami, marketingiem i sprzedażą oraz jakością. Będą mieli również okazję rozwoju kompetencji kierowniczych, takich jak kierowanie, asertywność, negocjacje, komunikacja i innych. Ponadto, atutami kierunku są: interdyscyplinarność, wyrażająca się w połączeniu wiedzy z różnych zakresów w jednym programie dydaktycznym, dostęp do wiedzy eksperckiej, praktycznej, przekazywanej przez przedsiębiorców, dyrektorów zarządzających, praktyków biznesu, trenerów, coachów, przekazanie słuchaczom konkretnych umiejętności i narzędzi menadżerskich w ramach poszczególnych modułów programowych, udział w menedżerskiej grze symulacyjnej, w której słuchacz wciela się w rolę menedżera-przedsiębiorcy prowadząc wirtualną firmę oraz rozwiązując realne problemy biznesowe w warsztacie studium przypadku.
Wykładowcy
Kadrę stanowią pracownicy naukowo – dydaktyczni WSZiB oraz praktycy, wyspecjalizowani w zakresie coachingu, finansów, projektów oraz sprzedaży i negocjacji.
Program
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
a) Prawne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi,
b) Rekrutacja i selekcja personelu, nowoczesne metody rekrutacji,
c) Systemy motywacji pracowników,
d) System ocen pracowniczych,
e) Kształtowanie systemu wynagrodzeń w firmie,
f) Zarządzanie karierą pracowników w oparciu o analizę potrzeb (system szkoleń),
g) Outplacement, outsourcing, leasing pracowniczy,
h) Coaching,
i) Budowanie sprzyjającej kultury organizacyjnej. - Zarządzanie finansami
a) Rachunkowość finansowa,
b) Sprawozdawczość finansowa,
c) Analiza ekonomiczno-finansowa – ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa,
d) Rachunkowość zarządcza i controlling jako system wspomagania decyzji oparty na danych z rachunkowości finansowej,
Zarządzanie marketingiem i sprzedażą
a) Psychologia klienta i zarządzanie relacjami z klientem,
b) Kształtowanie strategii marketingowej firmy,
c) Komunikacja marketingowa i PR przedsiębiorstwa,
d) Zarządzanie cenami i sprzedażą,
e) Programy lojalnościowe,
f) Budowa planu marketingowego w oparciu o badania marketingowe. - Zarządzanie projektami
a) Metodyki PRINCE2, IPMA, PMI;
b) Przygotowanie projektu
c) Realizacja projektu
d) Praktyka zarządzania projektami - Rozwój kompetencji osobistych
a) Warsztat komunikacji interpersonalnej i budowania zespołu,
b) Trening asertywności,
c) Trening kierowniczy,
d) Warsztat negocjacji,
e) Trening antystresowy. - Symulacyjna gra menedżerska
Forma zaliczenia
Egzaminy cząstkowe
Opłaty
Całkowity koszt: 3600 zł lub 4 równe nieoprocentowane raty (w tym 100 zł opłaty rezerwacyjnej)
Numer konta bankowego: 61 1440 1127 0000 0000 0193 3148
- Zjazdy: sobota-niedziela
- Liczba miesięcy: 10
- Liczba godzin: 200
- Liczba zjazdów: 13