Platformy intranetowe SUSZI i SAKE funkcjonują w Uczelni od kilkunastu lat i stanowią nieocenioną pomoc dla studentów w e-learningu oraz w organizacji kształcenia. Oszczędzają czas i pieniądze naszych słuchaczy, ułatwiają kontakt z wykładowcami oraz administracją.
Suszi
SUSZI to Sieciowy Uczelniany System Zarządzania Informacją. System stanowi platformę internetową wspomagającą proces nauczania oraz proces administrowania Uczelnią. Każdy autoryzowany użytkownik systemu (czyli Pracownik lub Student Uczelni) wykorzystując sieć Internet, ma natychmiastowy wgląd do dotyczących go informacji. Możliwy jest dostęp do systemu zarówno z sal komputerowych, z kiosków informacyjnych rozmieszczonych na terenie Uczelni, z pracy oraz z domu.
Zalety Suszi
Logując się do SUSZI (suszi.wszib.edu.pl) masz między innymi dostęp do:
- tablicy ogłoszeń
- rozkładu zajęć
- harmonogramu sesji
- e-indeksu
- listy informacji wysłanych przez pracowników WSZiB
- spisu wykładowców; ich rozkładów zajęć, opisów przedmiotów, które prowadzą, dodatkowych materiałów dydaktycznych
- spisu pracowników administracji
- wyszukiwarki pozycji w bibliotece i rezerwacji
- historii podań, opłat i praktyk
Sake
System stanowi platformę e-learningową, wspomagającą proces kształcenia.
Dostęp pod adresem: sake.wszib.edu.pl
Moduły Sake
- e-learning
- system badania jakości kształcenia
- system prowadzenia prac dyplomowych wraz z kontrolą antyplagiatową
- system testów on-line
- system zarządzania dostępem do sieci bezprzewodowej
- serwis dystrybucyjny oprogramowania Microsoft – DreamSpark