Poznaj podstawy Data Driven Marketingu!

///
Poznaj podstawy Data Driven Marketingu!
1 mar '22

3 marca odbyło się szkolenie online pt.: „Poznaj podstawy Data Driven Marketingu”, które poprowadził Adrian Andrzejczyk. Na przestrzeni ostatnich kilku lat marketing jest gorącym tematem. Big Data dostarcza marketerom praktycznie nieograniczonych danych, a my cały czas uczymy się z nich właściwie korzystać.

Uczestnicy spotkania dowiedzieli się:

  • Czym jest Data Driven Marketing?
  • Jak działać w obszarach aktywności marketingowej z użyciem nowoczesnych, opartych na danych narzędziach?
  • Jak Data Driven wpływa na marketing?
  • Jak działa Data Driven Marketing?
  • Jak właściwie określać cele i narzędzia do osiągnięcia sukcesu w sieci?

Adrian Andrzejczyk – specjalizuje się w zwiększaniu sprzedaży w firmach poprzez optymalny dobór narzędzi marketingowych. Realizuje cele poprzez generowanie jakościowego zasięgu oraz ruchu. Adrian współpracował z RMF, Interia, Semahead, Grupa Bauer. Wprowadzał na rynek różne startupy.

Darmowe spotkanie odbyło się na platformie MS Teams.

 


Skip to content