Komunikacja empatyczna – jak nie wylać dziecka z kąpielą?

///
Komunikacja empatyczna – jak nie wylać dziecka z kąpielą?
7 gru '23

Dr Justyna Michniak-Szladerba zaprasza do odsłuchania podcastu “Serce i rozum – czyli wszystko o komunikacji i psychologii w biznesie”.

W podcaście “Serce i rozum – czyli wszystko o komunikacji i psychologii w biznesie” dr Justyna Michniak-Szladerba wraz z zaproszonymi gośćmi ze świata nauki i biznesu będzie starała się znaleźć odpowiedzi na nurtujące każdego managera, HR – owca czy Coacha kariery pytania. Jak opracowywać i wdrażać systemy motywacyjne? Jak negocjować i rozwiązywać konflikty? Jak umiejętnie rozwijać kompetencje miękkie? Jak emocje wpływają na podejmowanie decyzji? Czym jest empatyczna komunikacja?

Komunikacja empatyczna – jak nie wylać dziecka z kąpielą?

Już dzisiaj możecie odsłuchać rozmowy pt. Komunikacja empatyczna – jak nie wylać dziecka z kąpielą? Wszystko to w 30-minutowej pigułce dostępnej na Spotify oraz kanale YouTube Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości.

Czego dowiesz się z 4 odc. podcastu „Serce i Rozum”:

  • Czym jest komunikacja empatyczna?
  • Czym różni się komunikacja empatyczna od zwykłej komunikacji?
  • Jak być osobą asertywną i jednocześnie komunikować się empatycznie?
  • Jak podejść do negocjacji, aby zwiększyć szanse na osiągnięcie swojego celu, jednocześnie komunikując się empatycznie?
  • Czym jest język żyrafy i szakala?
  • Czym jest porozumienie bez przemocy?

Gość: Jarosław Dyczek, certyfikowany trener sprzedaży, trener automotive.

Prowadząca: dr Justyna Michniak-Szladerba, adiunktka w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie.

Zachęcamy Was do subskrybowania, obserwowania naszych kont i śledzenia naszego podcastu. Premiery nowych odcinków odbywać się będą w każdy pierwszy czwartek miesiąca o godzinie 11:00.


Skip to content