Dlatego wybrała MARKETING CYFROWY w WSZiB.
Marketing cyfrowy to studia licencjackie realizowane w ramach dwóch zakresów kształcenia: marketing i social media oraz technologie cyfrowe w marketingu. Te dwa rozwiązania przygotowane są dla tych osób, które chciałyby udoskonalić swoje umiejętności graficzne w projektowaniu kampanii wizerunkowych lub sprzedażowych z wykorzystaniem social mediów lub skutecznie komunikować się z wybranymi grupami docelowymi w przestrzeni internetowej, osiągając zamierzone cele.
W ciągu ostatnich dwóch lat obserwowaliśmy znaczny rozwój branży e-commerce. Na rynku pracy intensywnie rośnie zapotrzebowanie na specjalistów i ekspertów w tym zakresie. Praca nad umiejętnościami cyfrowymi, a jednocześnie kompetencjami w zakresie rozpoznawania i kreowania trendów online czy znajomości regulacji prawnych to clou naszego kierunku Marketing Cyfrowy – mówi dr Magdalena Kowalska-Musiał wykładowczyni w Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
A Ty, który kierunek wybierasz?