Opis zakresu kształcenia
Media społecznościowe to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi promocji i kształtowania wizerunku, jak też skuteczny kanał transmisji treści marketingowych. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na specjalistów z tego zakresu powstała ścieżka kształcenia Marketing i social media.
Czego się nauczysz?
Absolwenci tego zakresu zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności oraz kompetencje społeczne, które pozwolą na skuteczne wdrażanie projektów marketingowych przy pomocy social media lub w social mediach. W ramach modułów studenci zapoznają się ze szczegółową koncepcją prowadzenia digital brandingu, infulencingu (kształtowania decyzji zakupowych), czy social selling. Ponad to uzyskają również wiedzę z zakresu video marketingu oraz kulturowego kontekstu wykorzystania social media w marketingu.
Twoja ścieżka kształcenia
- Kulturowe konteksty social media – wpływ kultury na prowadzenie działalności w social media jest jednym z najistotniejszych problemów marketingu, a my pokażemy Ci jak je rozwiązać.
- Influencer marketing i blogosfera – działalność związana z wywieraniem wpływy i kształtowaniem decyzji zakupowych nie będzie miała dla Ciebie tajemnic
- Video marketing, YouTube i relacje live – YouTube to obecnie wiodące medium prezentowania kontentu marketingowego, a my pokażemy jak statecznie go wykorzystać.
- Digital Branding – moduł ukazujący narzędzia kształtowania marki w świecie cyfrowym.
- Social selling – moduł, który pokazuje jak korzystać z narzędzi social selling w procesie kształtowania strategii marketingowej
- Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego – projekt marketingowy jest szczególny, a my pokażemy Ci jak nim skutecznie zarządzać.
Gdzie znajdziesz pracę
Absolwenci tej specjalności są, znajdą zatrudnienie jako:
- specjaliści ds. mediów społecznościowych
- projektanci ds. zawartości (kontentu)
- manager marketingu partnerskiego
- social media specialist
- meneger E-CRM
- Język angielski / Język niemiecki 10
- Planowanie kariery zawodowej / Podstawy wiedzy o rynku pracy 2
- Współczesne systemy polityczne/Wprowadzenie do nauki o państwie i prawie 2
- Etyka w biznesie/ Antropologia kultury 2
- Metody twórczego rozwiązywania problemów/Kapitał intelektualny organizacji 2
- Wprowadzenie do pracy projektowej 3
- Matematyka 5
- Prawo 4
- Ekonomia 6
- Podstawy zarządzania 4
- Podstawy marketingu 4
- Technologie informatyczne 3
- Podstawy finansów i rachunkowości 4
- Statystyka 4
- Psychologia mediów 3
- Strategie marketingowe 5
- Reklama i sponsoring 4
- Język angielski / Język niemiecki 10
- Benchmarking 4
- Badania marketingowe 4
- Kreatywność i perswazja w reklamie 4
- Content marketing i copywriting 4
- Marketing internetowy 4
- Strategie kosztowe w marketingu cyfrowym 4
- Zasady projektowania witryn internetowych 2
- Analiza rynku 4
- Marketing 5.0 3
- Narzędzia marketingu na rynkach międzynarodowych 2
- Praktyka zawodowa (I) 8
- Podstawy e-commerce 4
- Desing informacji 4
- Analiza i optymalizacja skuteczności reklamy 3
- Podstawy SEO i analityki internetowej 2
- Leadership in Marketing (ang.) 2
- Przygotowanie do egzaminu dyplomowego 3
- Zarządzanie projektami marketingu cyfrowego 4
- Praktyka zawodowa (II) 21
- Licencjacki projekt końcowy 5