„Komunikacja między miastem a mieszkańcami. Rola mediów w budowaniu wizerunku miasta” – w ramach inicjatywy UrbanTalk #wyznaczamykierunki Miasta odbyła się kolejna debata zorganizowana przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości.
Media społecznościowe zmieniły sposób przekazywania informacji i komunikacji we współczesnym świecie. Bez wątpienia dotyczy to także działań jednostek samorządu terytorialnego w zakresie marketingu miast. Skuteczne działania w mediach pozwalają na kształtowanie wizerunku miasta i budowanie jego przewagi konkurencyjnej.
23 marca o 19.00 odbyła się kolejna debata z cyklu UrbanTalk #wyznaczamykierunki Miasta, tym razem w formie webinaru. Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości zaprosiła do dyskusji Filipa Szatanika, Prezesa Zarządu Eko Małopolska, Rzecznika Miasta Jaworzno, Monikę Chylaszek, Rzecznika Prasowego Prezydenta Miasta Krakowa, Piotra Ogórka, Koordynatora PZFD Krakowa oraz Patryka Salamona, Redaktora Naczelnego portalu informacyjnego LoveKraków.pl.
Podczas debaty goście poruszali zagadnienia dotyczące kanałów komunikacji Miasta Krakowa, mieszkańców wykluczonych cyfrowo, Magicznego Krakowa jako platformy komunikacji i informacji dla mieszkańców, BIP-u jako wyszukiwarki informacji czy Play Krakow News, nowego medium w Krakowie.
Spotkanie poprowadziła radna Dzielnicy I Edyta Kruk oraz dr Borys Makary, wicekanclerz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości.
Debata była transmitowana na Facebooku i Youtubie WSZiB. Mieszkańcy natomiast mogli włączyć się w debatę poprzez zadawanie pytań online.
Zapisy poprzednich wydarzeń, jak i harmonogram kolejnych spotkań można znaleźć na stronie: www.wszib.edu.pl/urbantalk.