Lockdown spowodowany epidemią COVID 19, zmusił nas do przewartościowania i zmiany codziennych nawyków.
Według najnowszych raportów m.in. Renewed Reality – Natalii Hatalskiej najbardziej podczas pandemii zyskały marki wykazujące się empatią, wrażliwością w stosunku do konsumenta oraz umiejące budować trwałą wartość wokół swojego produktu/usługi.
A zatem jak zarządzać wartością? Jak prowadzić swoją firmę tak by trwale wpisać się w życie swoich konsumentów?
O tym wszystkim będziemy rozmawiać podczas spotkania.
– Czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)?
– Ekonomia wartość wg. J. Hausnera
– Projekty społeczne katalizatorem rozwoju wartości
– Kiedy biznes spotka NGO
– Omówienie strategii CSR State Street Bank Polska
na podstawie Fearless Girl / Go Healthy Girl Campaign (case study).
mgr Karolina Sztyler
Interesują Cię tematy z różnych dziedzin, dotyczące całkowicie odmiennych zagadnień? Masz ochotę posłuchać specjalistów, którzy opowiedzą o kampaniach społecznych, doradzą w kwestii przedsiębiorczości czy przedstawią środowisko Grafx?
Może szukasz Uczelni w Krakowie, w której rozpoczniesz studia od października?
Zastanawiasz się gdzie kontynuować studia II stopnia lub rozpocząć studia podyplomowe?