Cel
Podczas studiów słuchacze dowiedzą się między innymi: jak racjonalnie podejmować decyzje, jak uniknąć naturalnych dla człowieka błędów oceniania i podejmowania decyzji, jak uniknąć błędów przy szacowaniu i podejmowaniu ryzyka, jak budować stosunki w biznesie w zgodzie z zasadami psychologii, jak poprawnie argumentować, jak skutecznie negocjować, jak chronić się przed manipulacją, jak motywować ludzi do działania, jak zaprojektować szeroko rozumianą reklamę, aby dotarła do konsumentów.
Studia są adresowane do osób zainteresowanych wdrażaniem programów zmian w organizacji, które mają na celu wzmacnianie zasobów i efektywności funkcjonowania organizacji i pracowników. Jest to program nie tylko dla specjalistów ds. marketingu i menadżerów, ale również dla osób pragnących rozszerzyć swoje kompetencje zawodowe o doradztwo biznesowe: psychologów, socjologów, pedagogów, prawników, specjalistów od zarządzania i ekonomistów.
Korzyści
Proponowany kierunek dostarcza swoim słuchaczom dużej wiedzy z dziedziny psychologii w ujęciu biznesowym. Takie przedstawienie tematu daje możliwość zupełnie innego spojrzenia na różne zagadnienia, z którymi spotykam się w życiu zawodowym
Wykładowcy
Zajęcia prowadzone są przez osoby będące autorytetami w swoich dziedzinach, mające wieloletnią praktykę, ukazujące życiowe zastosowania prezentowanej wiedzy.
Program
- Stan wewnętrzny lidera, czyli wywieranie wpływu na samego siebie.
- Działanie wybranych wzorców językowych na umysł odbiorcy.
- Perswazja i manipulacja.
- Wpływ społeczny bazujący na automatyzmach reagowania i bezrefleksyjności odbiorcy, jak bronić się.
- Wpływ społeczny w wybranych kontekstach.
Forma zaliczenia
Dwa testy semestralne weryfikujące zdobytą wiedzę.
Opłaty
Całkowity koszt: 4000 zł lub 4 równe nieoprocentowane raty (w tym 100 zł opłaty rezerwacyjnej)
Numer konta bankowego: 61 1440 1127 0000 0000 0193 3148
- Zjazdy: sobota – niedziela lub piątek-sobota
- Liczba miesięcy: 10
- Liczba godzin: 160
- Liczba zjazdów: 12